Začněte s místně cílenými verzemi klíčových slov, které vaši zákazníci skutečně hledají

Klíčová slova a aktuální relevance jsou důležitými faktory pro zajištění správného cílení a plné optimalizace optimalizace na stránce. Při hledání klíčových slov vyhledáváte klíčová slova, která mají dobrý objem vyhledávání (více než 70 průměrných vyhledávání za měsíc je zdravé číslo, na které se zaměřit), nižší konkurenci a vysoce cílená klíčová slova. Místní verze klíčového slova pro právníky může znít podobně: Body Injury Lawyers in Fountain Valley. Pokud se snažíte zaměřit na právníky zranění osob samo o sobě bez místní koncentrace, hodně štěstí. Bude to trvat obrovské množství odkazů, budování autorit a pronikání na trh rozšířit na typ dosahu, který chcete, aby váš marketing dosáhl.

Při hledání klíčových slov, jako je toto, je také důležité zvážit velikost trhu. Pokud nezvážíte velikost trhu, jako je Los Angeles (s miliony stránek v indexu Google a společnostmi, které již získaly svou autoritu), budete v hrubém probuzení, pokud slíbíte zákazníkovi, že uvidí hodnocení. Los Angeles do tří měsíců. To se nestane. Pravděpodobně bude trvat rok nebo déle, než se na přední stránce Společnosti Google na trhu o velikosti Los Angeles dosážete výsledků. A to předpokládá, že máte na to, abyste porazili konkurenci při získávání odkazů a dalších optimalizačních snahách.

Dobrým objemem výzkumu, menší konkurencí, vysoce cílenými klíčovými slovy jsou surové diamanty. Tyto klíčové fráze obecně přinesou nejžádanější zlepšení důležité metriky pro vašeho klienta: konverze. Zatímco nižší konkurence je pěkná, při hledání místních klíčových slov by měl být v horní části seznamu dobrý objem vyhledávání. Čím vyšší je objem výzkumu, tím větší je zájem výzkumných pracovníků o tento předmět. Pokud nevěnujete pozornost objemu vyhledávání, můžete mít štěstí s několika konverzemi. Ale takové štěstí se nakonec vyčesá. Solidní pátrání je v čele každé společnosti S.E.O.

Vysoce cílená klíčová slova jsou klíčová slova, která cílí na lidi, kteří hledají specifika ve vašem oboru. Musíte se ponořit hluboko do podrobností o vaší oblasti, když se snažíte najít tyto drahokamy klíčových slov. Pokud například víte, že lidé často vyhledává právníky ve Fountain Valley kvůli dopravním nehodám, budete chtít použít klíčovou frázi jako "Fountain Valley Auto Accident Attorney".

Pokud víte, že lidé často vyhledávat specializované články v určité oblasti, obvykle za tímto výzkumem stojí záměr a otázky. Analýzou a přemýšlením o potenciálním záměru lidí, kteří hledají tyto fráze, je možné vytvořit seznam klíčových slov, který obsahuje otázky k těmto tématům, které můžete použít k vytvoření ještě hlubších a vysoce cílených tematických stránek obsahu. Tyto typy stránek se mohou stát skutečnými převaděči pro vašeho klienta. Důvodem hledání klíčových slov tak hlubokým je, že pak můžete určit, která klíčová slova budou pro vašeho klienta nejlepší.

Related Post

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *