Vytvořte svůj obsah s výklenkem, místní koncentrací

Stejně jako způsob, jakým jsme vytvořili klíčová slova s výklenkem, místním zaměřením, chceme se ujistit, že vytváříme náš obsah se stejným cílem. Vytvářet obsah způsobem, který aspiruje na tento výklenek, zaměřený na místní prostředí, a zároveň se zaměřovat na to, co lidé v oboru chtějí (všechny informace, které jsme se naučili z našeho předchozího konkurenčního výzkumu).

Tento obsah musí být velmi cílený a specifický, musí být přizpůsoben konečnému cíli S.E.O. Nechtěli byste vytvářet informativní textový obsah, pokud jsou videa vše, co je potřeba. A nechtěli byste vytvářet články o 10 000 slovech na webech, kde jediné informace, které lidé hledají, jsou místní firmy.

Klíčem je přizpůsobit svůj obsah tomuto výklenku tím, že se zaměříte na vhodná místní a tematická témata a vytvoříte vysoce kvalitní zážitek pro uživatele, kteří hledají tato témata. Není třeba jednoduše vytvářet nevýrazný, nezajímavý obsah, který se čte jako obsah Wikipedie. To vašeho uživatele nepotěší.

Vynaložte více přemýšlení a úsilí na vytvoření svého obsahu a ujistěte se, že splňuje všechny tyto cíle, stejně jako váš konečný cíl S.E.O.

Je velmi snadné spadnout do pasti vytváření stejného obsahu podle stránky a stejného obsahu z jednoho webu na druhý. Rozumím. Nesnášíš psaní. Jestli to nechceš udělat, radši se soustřeď na S.E.O. Co děláš v S.E.O, když nesnášíš psaní? Je to úžasné! Stejně…

Při vytváření lokalizovaného obsahu je důležité, aby byl tento obsah z místní stránky na místní stránku jedinečný a nabídl jedinečnou hodnotu. Nevytvářej jen nevýrazný, nezajímavý obsah, kde jediná věc, kterou změníte ze stránky na stránku, je místní klíčové slovo. To již nebude fungovat jako dobrá obsahová strategie. Místo toho se můžete ocitnout v plácání panda, pokud to děláte dost.

Dalším úskalím je vytváření stejného obsahu podle webu. K tomu může dojít zejména v případě, že provozujete agenturu, která má klienty ve stejném výklenku. Jako zákon. Nebo nemovitosti. Může být obzvláště obtížné vytvořit jedinečný obsah tam, kde existuje jen omezený počet způsobů, jak říkat věci v právu. Ale tím, že budete pracovat na tom, abyste přišli s jedinečnými a výjimečnými nápady na obsah, které rezonují s publikem vašeho webu, nebudete muset neustále vytvářet obsah, který zní hrozně ve své 100. variantě.

Related Post

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *