Vylepšená mobilní optimalizace pro SEO

Úspěšná optimalizace vašich webových stránek pro mobilní vyhledávání je nutností pro každou společnost, která se snaží poskytnout uživatelům to, co potřebují na SERP. Kromě toho je s neustálými aktualizacemi mobilního algoritmu (známého také jako Mobilegeddon) společnosti Google nezbytné porozumět základům.

Rychlost mobilních stránek, indexování aplikací a stránky AMP jsou faktory, které pomáhají informovat vyhledávače o kompatibilitě s mobilními zařízeními a ovlivňují plán mobilního vyhledávání. Je také nezbytný pro měření mobilního provozu a cesty uživatele napříč více zařízeními.

Je neocenitelné vědět, jak zákazníci nahlížejí na vaše webové stránky na počítači a mobilu. Proto vidíme většinu velkých vydavatelů (a receptů!) Využijte výhod Google AMP (Accelerated Mobile Pages). Stránky AMP byly vytvořeny jako světlejší verze stránky obsahu, aby se rychle načítalo na mobilu. A také vidíme, jak Google nasazuje aktualizace svého mobilního algoritmu.

Gary Illyes, analytik trendů webmasterů ve společnosti Google, řekl na summitu Search Marketing Summit v červnu 2016, že signál hodnocení rychlosti stránky se začne dívat na rychlost stránek vašeho mobilního webu. Tato nová aktualizace by mohla potenciálně poškodit vaše hodnocení mobilních zařízení, pokud váš web není aktuální.

Mobile se také vyvíjí s nově vznikajícími technologiemi, jako je hlasové vyhledávání. Na hlavní poznámce Sundara Pichaie, generálního ředitele společnosti Google, Google I/O, oznámil, že 20% dotazů v jeho mobilní aplikaci jsou hlasová vyhledávání. Oznámení přichází v době, kdy Google připravuje svůj domácí reproduktor a svého konkurenta Amazon Echo, Google Home.

Další výhodou na mobilu je, že pokud vaše značka nebo zákazník investovali do aplikace, udělejte si čas navíc na indexování aplikace. Indexování aplikace vám může pomoci generovat větší návštěvnost, interakci a tím i konverze. A potenciálně by se mohl objevit vyšší v SERP.

Jakmile začnete chápat chování a rozdíly mezi mobilním počítačem a stolním počítačem, vyvinete si návyky, které se stanou rutinou, když s klientem pracujete poprvé.

Related Post

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *