Transformace organického SEO

Vždy lituji, že jsem nic neřekl, když jsem slyšel tohoto SEO gurua, osobu, která mi podepisuje výplatu, slíbit stranu 1 ve vyhledávačích pro vysoce konkurenční klíčové slovo ve třetím měsíci podpisu smlouvy.

Jako seo školicí konzultant (roky před svou rolí v SEJ) jsem měl zastavit svého kolegu před podpisem klienta, ale protože jsem příliš nezkušený, nic jsem neřekl. Výsledkem bylo, že jsme dostali nového klienta, můj kolega dostal velký plat a já jsem se zasekl a vysvětloval klientovi třetí měsíc, proč se neřadil na stranu 1 za klíčová slova, která jsme slíbili.

Klíčová slova jsou jednou z nejčastějších mylných představ v SEO. Klíčová slova jsou nezbytná pro zahájení každé SEO kampaně, jak se dozvíte více v této příručce. V té době můžete "nacpat" meta-tituly a meta-popisy klíčovými slovy pro manipulaci s pozicemi hodnocení. Nyní je výběr typu klíčového slova na základě konverzační vyhledávání (také známý jako Kolibřík), transakčního použití nebo informační struktury více v souladu s vyhledáváním dnes než cíl stanovený na stránce hodnocení 1.

Jako co. Obohacená odpověď společnosti Google se stala důležitým aspektem stránek s výsledky společnosti Google. Viděli jste jejich zavedení odpovědí souvisejících se symptomy? Jak řekl Pete Meyers z Mozu, SEO v roce 2016 je o "odpovědi". I nadále uvidíme, jak značky mění strategii klíčových slov, aby dosáhly stavu pole odpovědí.

Se změnami, jako je například pole odpovědí Google, se referenčníci nemohou spoléhat na klíčová slova, která cílí a optimalizují jejich obsah. O tom není pochyb: strukturování obsahu kolem klíčových slov nebo témat může ovlivnit setrvačníky. Ale vzhledem k tomu, že Google dělá více než bilion vyhledávání ročně, jak to všechno organizuje? No, uvnitř Googlu se starý model využití inženýrů ke zpracování výsledků vyhledávání vyvinul v systém umělé inteligence strojového učení s názvem RankBrain. Google používá RankBrain k třídění a správě relevantních vyhledávacích dotazů. Hlavní stratég společnosti Google pro kvalitu vyhledávání Andrej Lipattsev oznámil v březnu 2016 během relace otázek a odpovědí společnosti Google, že RankBrain je třetím signálem hodnocení. Ti další dva?

Odkazy a obsah. Andrey dále řekl, že tyto hodnosti nejsou v žádném konkrétním pořadí. Další potenciální signál hodnocení v roce 2016? Strukturovaná data. John Mueller, analytik trendů pro webmastery Společnosti Google, v google hangoutu uvedl, že výsledky vyhledávání obsahující obohacené úryvky mohou začít být hodnoceny výše. Obohacené výňatky dávají smysl, protože dodávají vašemu obsahu určitý stupeň relevance a pomáhají RankBrain kategorizovat váš obsah do správné entity.

RankBrain je součástí globálního vyhledávacího algoritmu Google Hummingbird. Ti, kteří nežijte v každodenním odkazování, to mohou vidět jako matoucí. Kolibřík dokazuje, že algoritmus Google (bez ohledu na jeho aktuální název) zahrnuje význam slov a frází. Tyto algoritmy vyhledávačů se učí přizpůsobovat se fungování a fungování lidského mozku. Stávají se stále složitějšími a přesnějšími při identifikaci relevantního a kvalitního obsahu. (Slyšeli jste někdy o Pandě? Víc než jednou? Dobře. Kupředu.) Tyto změny algoritmu nám a vyhledávačům umožňují propojit tečky mezi klíčovými slovy a vyhledávacími dotazy pro lepší celkové prostředí organického vyhledávání.

Related Post

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *