Nastavte si cíle: čeho chcete s návštěvností vyhledávání dosáhnout?

Největší chybou obchodníků s vyhledáváním je definovat úspěch jako nárůst provozu. Ale větší provoz by nikdy neměl být vaším cílem. Zvýšení prodeje by mělo být vždy
Cíl. Doprava je jednoduše způsob, jak vyřešit problém s prodejem. Doprava nikdy není konečným cílem. Na vyšší příjmy by se mělo vždy zaměřovat.

Při vývoji strategie klíčových slov pro web elektronického obchodování je prvním krokem definování prodejního problému, který chce společnost vyřešit. To jsou vaše skutečné cíle.

Příklady typických cílů klíčových slov pro elektronický obchod:

1. Prodejní
2. Podávání různých segmentů prodejní cesty
3. Kliknutí na reklamy a zobrazení
4. Oznámíte své webové stránky, služby a produkty

To druhé, povědomí, má velký význam, protože vám pomůže řadit se mezi hlavní klíčová slova kromě generování přímého prodeje. Více informací o této strategii o něco později. Pokračujte ve čtení!

Jakmile jsou definovány cíle klíčových slov, můžete vytvořit kategorie klíčových slov, abyste těchto cílů dosáhli, a začít klasifikovat klíčová slova a vytvořit obsahovou a marketingovou strategii.

První dvě kategorie přímo souvisejí s prodejem; přímo řeší obchodní problém. Dvě druhé kategorie (úroveň vyhledávání v prodejní trychtýři /vytváření provozu CPM) lze považovat za související se spotřebiteli, protože se obecně točí kolem řešení problému pro spotřebitele.

Stříbrné fráze

Prodejní kategorie se zaměřuje na to, co SEO průmysl nazývá Money Phrases. Výrazy peněz jsou výrazy klíčových slov spojené s vysokou úrovní prodeje. Příklady finančních výrazů jsou "levné widgety" a "kde koupit widgety".

Fráze o penězích jsou důležité (a konkurenceschopné!) Protože skoro vždycky skončí ve výprodeji. Finanční výrazy jsou také důležité pro weby podporované reklamou, protože návštěvník webu, který je náchylný k nákupu, také s větší pravděpodobností klikne na blok reklamy a vygeneruje příjmy pro webového vydavatele.

Reklama spojená s peněžními výrazy má obecně vyšší náklady na proklik, což vede k vyšším příjmům z reklamy. To je důvod, proč se tato klíčová slova nazývají peněžní výrazy!

Related Post

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *