Místní průvodce SEO pro začátečníky

Stejně jako u běžného SEO má místní SEO mnoho mylných představ o strategii, taktice a o tom, co by se mělo stát, když organizujete kampaň. V této kapitole se snažím rozptýlit mýty a mylné představy tím, že procházím každým krokem procesu od začátku do konce, počínaje analýzou místní konkurence. Odtud budeme hovořit o stavebních blocích místního SEO: cílení na klíčová slova, technické SEO, obsahu a odkazech.

Když se blížíte k jakékoli SEO společnosti, je nejlepší nehrát s Googlem, ale používat osvědčené postupy holistické optimalizace, bílý klobouk, který pomůže vašemu webu vydržet zkoušku času. Bez dalších okolků bych se rád dostal k jádru věci, protože tento průvodce je dlouhý. Vezměte si šálek kávy, posaďte se, relaxujte a neváhejte komentovat, milovat a sdílet, až skončíte.

Analýza místní konkurence může vytvořit nebo přerušit vaši místní SEO kampaň. Analýzou konkurence můžete objevit nejdůležitější věci, které dělají, aby získali organické výsledky. Z této konkurenční analýzy se můžete posunout kupředu s vědomím, že informace, které máte, vám pomohou dosáhnout výsledků, které hledáte.

Při pohledu na obsah je možné určit: na jaká témata soutěž píše, kolik slov píší v průměru a jak často je jejich obsah aktualizován. Pečlivým prozkoumáním obsahu můžete získat jasnou představu o tom, co dělají, abyste mohli přizpůsobit svou strategii a odpovídajícím způsobem porazit jejich.

Při pohledu na odkazy je možné určit věci, jako je počet odkazů, které soutěž získá, typ odkazů, kde zdůží své odkazy, jak často zdůsoší odkazy a kdy obvykle zdůsoší své odkazy. .

Při pohledu na faktory na místě, jako je optimalizace stránky, je také možné vyvinout strategii, která vydrží déle a překoná svou místní strategii. Faktory, které analyzujete v této analýze místní konkurence, vám pomohou vytvořit vítěznou strategii.

Related Post

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *