Jak vyhledávače hodnotí autoritu

Ve skutečnosti moderní vyhledávače, jako je Google, používají stovky faktorů k posouzení autority a relevance webových stránek, ale můžeme je snížit na dvě hlavní kategorie: obsah (relevance) a odkazy (externí úřad pro výpis).

Za druhé, vyhledávač musí číst a analyzovat skutečný obsah a další funkce stránky. Odtud modul přidruží ke stránce relevantní témata. Zpočátku hodnocení na stránce skončilo prakticky tam, ale nyní jsou vyhledávače mnohem sofistikovanější a jsou schopny analyzovat jazyk, strukturu a další funkce stránky, aby určily věci, jako je rozsah, v jakém stránka řeší téma a jeho užitečnost. Tohle by mohlo být pro návštěvníka.

Jakmile vyhledávač pochopí stránku a přidá ji do svého indexu, ztratí externí signály, které pomáhají ověřit a vyhodnotit úroveň autority stránky pro dané téma. Od vynálezu pageRank zakladateli Googlu Larry Pagem a Sergejem Brinem jsou odkazy hlavním znamením používaným pro takové hodnocení. Vyhledávače používají odkazy stejně jako my zpracováváme akademické citace. Čím více vědeckých článků je relevantních pro zdrojový dokument, který to zmiňuje, tím lépe. Rovněž se zohlední relativní autorita a spolehlivost každého z příslušných zdrojů.

V následujících dvou částech se ponoříme do toho, jak vyhledávače používají obsah a odkazy k vyhodnocení autority, a také na to, co musíte udělat, abyste získali tuto autoritu pro svůj web.

Related Post

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *